Doprava ZDARMA od 1000 Kč

Ostatní

Platbu jsem provedl/-a, ale systém platbu nezaznamenal
Při platbě kartou se provede úhrada okamžitě. Při platbě na účet je nutné dodržet variabilní symbol a poté se platba spáruje obvykle následující pracovní den (pokud neplatíte ze stejné banky, kde je připsání platby také téměř okamžité).

Pokud jste platbu odeslali a trvá to déle než je uvedeno, kontaktujte nás na e-mail podpora@kuchynak.cz.
Mohu si objednávku vyzvednout ihned v sídle společnosti?
Naše strategie a logistika bohužel neumožňuje tento způsob odběru. Je nutné zvolit z nabízených typů dopravy.
Mohu změnit objednávku?
V okamžiku odeslání objednávky je objednávka závazná a provádět změny v ní lze pouze ve výjimečných případech.

Pokud chcete provést změny v objednávce, můžete nás zkusit kontaktovat na e-mail podpora@kuchynak.cz, ideálně co nejrychleji po vytvoření objednávky.
Mohu objednávku zrušit?
V okamžiku odeslání objednávky je objednávka závazná a v okamžiku objednání je uzavřena závazná kupní smlouva.

Objednávku lze zrušit pouze ve výjimečných případech bezprostředně po vytvoření objednávky. Pokud chcete objednávku zrušit, kontaktujte nás na e-mail podpora@kuchynak.cz. V okamžiku odeslání objednávky k Vám již zrušení rozhodně není možné.
Co se stane, když objednávku nepřevezmu?
Pokud objednávku nepřevezmete, tak bohužel jsme nuceni po Vás požadovat úhradu nákladů souvisejících s marným doručováním zboží kupujícímu.

Vše vychází z našich obchodních podmínek.
 
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.